Flaga Rzeczypospolitej w kadrze zatrzymana – konkurs fotograficzny
Flaga Rzeczypospolitej
REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
FLAGA RZECZYPOSPOLITEJ W KADRZE ZATRZYMANA
- ORGANIZATOR:
Zespół Szkół nr 2 w Lubinie, ul. Szpakowa 1
- CELE KONKURSU:
- stworzenie możliwości prezentacji prac młodzieży uzdolnionej fotograficznej,
- upowszechnianie inicjatyw twórczych,
- kształtowanie i rozwijanie zainteresowań mniej znanymi technikami fotograficznymi.
- Propagowanie wiedzy społeczno-historycznej
- TEMATYKA:
FLAGA RZECZYPOSPOLITEJ W KADRZE ZATRZYMANA
- Zdjęcia w formacie jpg, jpeg, tiff – 300 dpi W nazwie pliku prosimy umieścić imię i nazwisko oraz klasę
- UCZESTNICTWO: Konkurs jest kierowany do uczestników ZS nr 2 w Lubinie
- TERMIN I MIEJSCE NADSYŁANIA PRAC: należy przesłać w terminie do 09.11.2023 na adres: b.ziolo@zs2lubin.pl
- Prace stworzone indywidualne bez na naruszenia praw autorskich innych osób
- Prawa autorskie do fotografii i ich publikacji przechodzą na własność organizatora
WYNIKI: Termin podsumowania, wręczenia nagród i dyplomów laureatom: zostanie ogłoszony na stronie internetowej ZS nr 2 w Lubinie
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- prace niezgodne z regulaminem, zniszczone w wyniku niewłaściwego zapisu nie będą brane pod uwagę,
- dzieła młodych artystów przechodzą na własność placówki organizującej konkurs, nie przewidujemy zwrotów prac,
- decyzja jury jest niepodważalna,
- nadesłanie prac na konkurs jest równoznaczne z uznaniem warunków niniejszego regulaminu oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych uczestnika konkursu, dla potrzeb promocyjnych (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133 poz. 833 z póź. zm.).
- Udział w konkursie jest bezpłatny.
- Kryteria oceny ustalone zostają w następujący sposób:
- trafność doboru tematu pracy,
- jakość wykonania,
- oryginalność,
- stopień trudności wykonania.
- Organizator przyzna trzy nagrody główne (rzeczowe):
I miejsce:
II miejsce:
III miejsce:
Wraz z pracą należy przesłać zgłoszenie.
Załącznik 1
KARTA ZGŁOSZENIA
- Imię i nazwisko uczestnika ………………………………………………………………………….
- Klasa ……………………………………………………
Załącznik 2
ZGODA RODZICÓW (OPIEKUNÓW PRAWNYCH) NA UDZIAŁ DZIECKA W KONKURSIE FOTOGRAFICZNYM
- Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka …………………………………………………………….(imię i nazwisko) w konkursie FOTOGRAFICZNYM.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez organizatora konkursu danych osobowych mojego dziecka w celach wynikających z organizacji konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.).
- Wyrażam zgodę na wielokrotne, nieodpłatne publikowanie nadesłanej przez moje dziecko pracy konkursowej w materiałach promocyjnych związanych z konkursem, prezentacjach pokonkursowych w różnych formach utrwaleń. ……………………………………………………………………………………………..
- Praca stworzona została indywidualne bez na naruszenia praw autorskich innych osób
- Prawa autorskie za projekt przechodzą na własność organizatora
Miejscowość i data ………………………………………………………………………………………………
Podpis rodziców (opiekunów prawnych) uczestnika konkursu.