Przejdź do treści

Cyfrowa Przyszłość Miedzi

Cyfrowa Przyszłość Miedzi

Dnia 26 czerwca odbyło się spotkanie podsumowujące realizację projektu „Cyfrowa Przyszłość Miedzi”. Uczestniczyli w nim dyrektorzy szkół oraz przedstawiciele KGHM, oddział COPI. 
Ze strony Zespołu Szkół Nr 2 w spotkaniu wzięli udział: dyrektor Artur Pastuch oraz Marcin Wojciechowski, koordynator projektu.

Program „Cyfrowa przyszłość Miedzi” oferował uczniom nieocenione wsparcie ekspertów z COPI oraz wykładowców i studentów z renomowanych uczelni, takich jak Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Przyrodniczy i Akademia Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu. W interesujących wykładach, warsztatach i spotkaniach ze specjalistami, uznanymi w kraju autorytetami z branży IT uczestniczyli uczniowie Zespołu Szkół nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie kształcący się w zawodach: technik programista oraz technik grafiki i poligrafii cyfrowej.

Dzięki udziałowi w programie, uczniowie mieli dostęp do nowoczesnych zasobów edukacyjnych oraz wsparcia ekspertów, co znacząco podniosło jakość ich kształcenia. Wsparcie ze strony KGHM oraz innych partnerów pozwoliło na zacieśnienie współpracy między szkołami a przemysłem, co okazało się korzystne zarówno dla uczniów, jak i dla przyszłych pracodawców.

Program umożliwiał uczniom zdobywanie wiedzy i umiejętności w dziedzinie cyfrowej, co jest niezwykle ważne w kontekście dynamicznie rozwijającej się branży miedziowej,  przygotowania młodzieży do podjęcia pracy w sektorze technologicznym.

Program stanowił również doskonałą okazję dla uczniów do zdobycia cennych kompetencji, które będą miały bezpośredni wpływ na ich przyszłe kariery zawodowe.

Udział Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w programie „Cyfrowa przyszłość Miedzi” stanowił istotny krok w kierunku rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów.

Był cennym przedsięwzięciem, które z pewnością przyczyni się do sukcesu edukacyjnego i zawodowego uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego.

Liczymy na kontynuację programu w kolejnym roku szkolnym.

Cyfrowa Przyszłość Miedzi