Wizyta w Hotelu Astone Conference & Spa w Lubinie
Dnia 5 lutego 2020 r. uczniowie z klasy 1HB oraz uczniowie z klasy 3AT wraz z organizatorką wycieczki p. Joanną Gwóźdź i opiekunami: p. Joanną Szponarską, p. Joanną Kuleszą oraz p. Andrzejem Kamińskim udali się do czterogwiazdkowego Hotelu Astone Conference & Spa w Lubinie. Celem tej inicjatywy było zapoznanie uczniów ze specyfiką pracy z klientem zagranicznym. Nasza delegacja ze Szkoły została bardzo ciepło i serdecznie przyjęta. Managerka hotelu p. Mieczysława opowiedziała o cechach i predyspozycjach zawodowych, jakimi powinien charakteryzować się pracownik hotelu dbający o najwyższą jakość usług w tym sektorze. Wskazała na znaczenie wysokiej kultury osobistej, komunikatywność, pozytywne nastawienie oraz chęć niesienia pomocy drugiemu człowiekowi. Pani Mieczysława podkreśliła również niebagatelną rolę znajomości języka angielskiego w branży hotelarskiej. Zaznaczyła, że Hotel Astone przyjmuje gości z różnych kontynentów i znajomość języka obcego jest w tej pracy niezbędna. Uczniowie mieli okazję przekonać się, że nacisk na umiejętności językowe to obecnie standard przy rekrutacji do pracy w każdym hotelu. Ta informacja stanowi dla naszej młodzieży dodatkową motywację do szlifowania języka angielskiego. Oprócz uczestniczenia w prelekcji na temat obsługi gości zagranicznych, delegacja z naszej Szkoły mogła również poznać w praktyce funkcjonowanie i organizację pracy w hotelu. Uczniowie oprócz uzyskania ogromnej dawki wiedzy oraz motywacji do pracy nad sobą, zostali zainspirowani do działania w branży hotelarskiej w przyszłości.