BIP
BIP - Biuletyn Informacji Publicznych
Informacja o wyborze oferty – na wykonanie remontu pomieszczeń (Sal lekcyjnych) w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Informacja z wyboru ofertyZapytanie ofertowe – na wykonanie remontu pomieszczeń (Sal lekcyjnych) w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Zapytanie ofertoweZałącznik nr 1 – formularz oferty
Załącznik nr 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – przedmiar
Załącznik nr 3 – oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 4 – klauzula informacyjna RODO
Informacja o wyborze oferty – remont sali lekcyjnej
Informacja o wyborze oferty sala 113Zapytanie ofertowe – remont sali lekcyjnej
Zapytanie ofertowe – sala 113Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – Dostawa własnym transportem i montaż 4 szt. monitorów interaktywnych do Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofertyZapytanie ofertowe – Dostawa własnym transportem i montaż 4 szt. monitorów interaktywnych do Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Zapytanie ofertowe – Dostawa własnym transportem i montaż 4 szt. monitorów interaktywnych do Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w LubinieZałącznik nr 1 – formularz oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – Zakup i dostawę indywidualnego pakietu wyposażenia ucznia klasy Oddziału Przygotowania Wojskowego OPW
informacja o wyborze ofertyInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – świadczenie usług z zakresu medycyny pracy
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – świadczenie usług z zakresu medycyny pracyInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – usługi monitorowania sygnałów alarmowych w budynkach Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego, 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 1
Usługi monitorowania sygnałów alarmowych w budynkach Zespołu Szkół Nr 2Zapytanie ofertowe – Zakup i dostawę indywidualnego pakietu wyposażenia ucznia klasy Oddziału Przygotowania Wojskowego OPW
Zakup i dostawę indywidualnego pakietu wyposażenia ucznia klasy Oddziału Przygotowania Wojskowego OPW- załącznik nr 1: formularz ofertowy
- załącznik nr 2: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- załącznik nr 3: klauzula informacyjna RODO z oświadczeniami
- załącznik nr 4: wzór umowy
- załącznik nr 5: wzór protokołu
Zapytanie ofertowe – usługi monitorowania sygnałów alarmowych w budynkach Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego, 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 1
Zapytanie ofertowe – usługi monitorowania sygnałów alarmowych w budynkach Zesołu Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego, 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 1Załącznik 1 – formularz ofertowy
Zapytanie ofertowe – świadczenie usług z zakresu medycyny pracy
Zapytanie ofertowe – świadczenie usług z zakresu medycyny pracyZałącznik 1 – formularz ofertowy
Załącznik 2 – formularz cenowy
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – dobór, dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacji w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie.
Informacja o wyborze ofertyZapytanie ofertowe – dobór, dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacji w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie.
Zapytanie ofertoweZapytanie ofertowe – remont toalety uczniowskiej w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Zapytanie ofertoweZapytanie ofertowe – remont dwóch szatni uczniowskich oraz sanitariatów
ZAPYTANIE OFERTOWE- REMONT SZATNIZałącznik 1 – formularz ofertowy
Zapytanie ofertowe – na zakup i dostawę opraw oświetleniowych
ZAPYTANIE OFERTOWEZałącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – klauzula informacyjna RODO z oświadczeniami
Zapytanie ofertowe – transport autokarowy
zapytanie TRANSPORT autokarowyInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – zakup biletów
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – biletyInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – zakup i dostawa własnym transportem trzech szt. monitorów interaktywnych
ogłoszenie o wyborze oferty na monitoryZapytanie ofertowe na bilety lotnicze
Zapytanie ofertowe na bilety lotnicze
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofertyZapytanie ofertowe -zakup i dostawę wyposażenia specjalistycznego dla OPW, zwane „pakietem szkoleniowym OPW” na rok szkolny 2022 / 20223
Zapytanie-ofertowe-pakiet szkoleniowy OPWKurtka ucznia – wymagania techniczno – użytkowe
Zapytanie ofertowe – zakup i dostawę pakietu wyposażenia ucznia klasy Oddziału Przygotowania Wojskowego (OPW) w III Liceum Ogólnokształcącym w Lubinie w roku szkolnym 2022/2023
Zapytanie ofertoweZapytanie ofertowe – obiekt sportowy
zapytanie ofertowe załacznik nr 1 załącznik nr 2Zapytanie ofertowe – Przejazd ZS2.026.5.2022
zapytanie ofertowe -Przejazd ZS2.026.5.2022Załącznik nr 1 formularz ofertowy. ZS2.026.05.2022
Zapytanie ofertowe – Przejazd ZS2.026.4.2022
zapytanie ofertowe -Przejazd ZS2.026.4.2022.Załącznik nr 1 formularz ofertowy.ZS2.026.04.2022
Zapytanie ofertowe ZS2.6.1.2022
ZS2.026.1.2022
Załącznik nr 1 formularz ofertowy. Hiszpania.ZS2.026.01.2022
Załącznik 2. Hiszpania.ZS2,026.01.2022
Zapytanie ofertowe ZS2.026.2.2022
ZS2.026.2.2022
Załącznik nr 1 formularz ofertowy. Hiszpania.ZS2.026.02.2022
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie.
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie.Pobierz – Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Nabór na wolne stanowisko urzędniczePobierz – Kwestionariusz osobowy
Pobierz – Klauzula informacyjna
Pobierz – informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Informacja o wynikach naboruPobierz – Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Nabór na wolne stanowisko urzędniczePobierz – Klauzula informacyjna dla kandydata
Klauzula informacyjna dla kandydataPobierz – Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowySPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2022
SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2021
Sprawozdanie finansowe za 2020 rok plik pdf
Sprawozdanie finansowa za 2019 rok plik pdf
Pobierz: Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport-o-stanie-zapewniania-dostepnosci-podmiotu-publicznegoDeklaracja dostępności serwisu www.zs2lubin.pl
Zespół Szkół Nr 2 w Lubinie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej gov.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu https://zs2lubin.pl.
Data publikacji strony internetowej: 22.02.2018
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 17.09.2021
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej:
- część plików PDF nie jest dostępnych cyfrowo (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury lub są skanami dokumentów),
- część opublikowanych infografik nie posiada opisu alternatywnego lub alternatywnej wersji danych,
- część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego, nie są one jednak wykorzystywane do realizacji bieżących zadań,
Oświadczenie sporządzono dnia 2021-09-17. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Drogą kontaktową jest korespondencja email na adres sekretariat@zs2lubin.pl.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Zespół Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Szpakowa 1, 59-300 Lubin.
1. Dostępność wejścia do budynku.
- Do budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Lubinie prowadzi 5 wejść: 2 wejścia od
Szpakowej oznaczone jako W1 i W2, 2 wejścia od strony ul. Kruczej oznaczone jako W3 i W4 oraz jedno od ul. Żurawiej odznaczone jest jako W5. Do wszystkich wejść prowadzą schody. - Dla osób ze szczególnymi potrzebami dostępne jest wejście główne W1 od ulicy Szpakowej przy wsparciu pracownika portierni – wejście schodami, drzwi otwierane samodzielnie, umożliwiające bezkolizyjne wejście do budynku, wejście posiada podjazd dla wózków inwalidzkich (pochylnia).
- Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parkingu miejskim od strony ul. Kruczej.
2. Dostępność wewnątrz budynku.
Dla osób ze szczególnymi potrzebami dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze i I piętrze szkoły. Toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze i I piętrze.
3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
- W budynku nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracownika, portierni znajdującego się przy wejściu głównym od ul. Szpakowej (W1).
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym/psem przewodnikiem.
- W budynku nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego.